Zeynep 38+5 🤦🏻♀️ Hala gelmiyor bizimki. Çok sabırsızlanıyorum. Ağrılarım arttı. Bebeğim git gide kilo alıyor. Gelmeye niyeti Yok. Bu gidişle Doğuma kadar bi kilo daha alırsa ben nasıl doğururum yaa. Hiç bir belirti Yok ağrılarım dışında.. gel artık kızımmm 💕🥺