Aminem
Ben de normal olsun istiyorum zaten herşey doğal olsun ama sancılarım geliyo tık yok yordu beni bazıları suni sancı ile rahat doğum geçiriyor bazıları da açılması olmuyor sezeryana alınıyor benim de ilk olduğu için bilmiyorum nasıl olur korkuyorum da biraz