Betus0640 valla gündüz sipariş verdim 2 saat olmadı kargolandı battaniye falan da aldım ordan çok kaliteli. Ben instagram sayfalarına oldum olası güvenmiyorum çünkü bişey olsa şikayet yeri yok teksin. Anca sana karşıdaki cevap vericekte öyle. Dolandırma oranı çok yüksek. O yüzden hiç girmem o işlere. Teşekkür ederim sağolun ❤️🌞