34busra gelince bayılacaksınız 😍
BabyAta ay İns 🙏😅😍
Hulo2105 bence de o yüzden ben de yaptırmayı düşünüyorum inşallah
zeliskya yaptırdım pişman oldum hem ismi yanlış gönderdiler hemde ilk yıkamada rengi gitti
Elff0 ayy öyle mi galiba en iyisi nakışlı yaptırmak