Bence isimli hastane çıkışı gereksiz bir şey değil. Zaten özelliği 2-3 sefer giydirip kaldırmak. Çünkü çocuğunuz büyüdüğünde onu anı olarak saklıyorsunuz. Hayatınızda üstünüze giydiğiniz ilk giysinin bir özelliği bir önemi olmasın mı? Ben biraz anı saklamaya düşkün bir insanım. Tabi kişiden kişiye değişebilir fikirler. Annem benim bir kaç giysimi saklamış. şimdi beni çok mutlu ediyor kendi giysilerimi bebeğime giydirme ihtimalim mesela.