71eda 1melekannesi3858 aynen ona git dedi sence ne yapayım bu hafta kendi doktoruma mı gideyim yoksa bu Mehmet Tayyar hocaya mı
71eda 1melekannesi3858 ama hastaneye felan giderken arabayla git gel hastanede yürüyeceksin felan onda sıkıntı olur mu ki beni çağırdı ya kontrole doktor gidecem mecbur kalkacağım
71eda _Minik_ burda Nevşehir’de yok canım perinatoloji dokturu bir saat 20 dakika Kayseri buraya zaten uzanarak gitsem birsey olur mu ki ama arabadan inip yürüyeceğim mecbur of ya ne zor bi durum
Cennet_kusum16 71eda hunilesme oluyor normalde, sıvı birikmesini yaşamadım. Ailelerden birisi sana bakmak için gelseler iyi olucak haftan çok erken çünkü. 28 29 u geçmeniz gerekiyor yaşam sınırı için. Öncesinde doğup yaşasa bile sağlık sorunu olan ya da engeli olan bebek oluyor. Sizin tercihiniz
71eda Cennet_kusum16 annem gelemez kardeşlerim var okula giden kaynanamda Bahçeli evi tavukları felan var hayvanları var gelemez onları bırakıp
1melekannesi3858 71eda ay allah yardımcın olsun bacım ozmn mecbur ev işlerini yapıyorsun benim kaynanam yapıyordu beraber oturuyoruz
1melekannesi3858 71eda yok canım.olmaz allahın izni ile ne olacak mecbur araba ile gideceksin yoksa yürüme daha risklk
71eda 1melekannesi3858 yok Canım yapmıyorum vallaha dünden bu yana eşim işten gelince topluyor yapıyor ben yatacağım hep inşallah faydası olur bi hastaneden hastaneye dışarı çıkarım onda da umarım birsey olmaz
1melekannesi3858 71eda inşallah canım allahin dediği oluyo hwrsey boş ben ilk gebelik boş gebelikti bubda da o kadar sıkıntı yaşadığım halde kucağıma aldım çok şükür işte Rabbım nasip etti
sematurkoglu 71eda adalat verdi. Bol bol su içeceksin ve hiç kalkmayacaksin dedi ama çok sancım var bebek durmayacak gibi
71eda sematurkoglu ay canım ya Allah korusun insallah bekler 32 -38 e kadar dua et bol bol benimde agrım var sol kasıkta batma oluyor akıntı da çok oluyor böyle mukus kıvamlı sende de oluyor mu akıntı
sematurkoglu 71eda benim şu gibi mukuslu olunca normalmiş sordum doktora. Enfeksiyonun vardır belki batma ondan oluyo olabilir
_Minik_ 71eda dünden artık 2gündür yani progestanlara ek olarak duphaston kullanıyorum, akıntı falan azaldı. Galiba daha etkili, sen doktoruna bir danış magnezyum da kullan. Yola çıkma, çıkacaksan da progestan magnezyum mutlaka yap kasılman olnasın diye
71eda 1melekannesi3858 çok şükür rabbim sağlıklı huzurla büyüsün inşallah 🤲🏻Bana da dua edermisin 🥺♥️
1melekannesi3858 71eda tabiki ederim canim.insallah sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın Rabbım hiç bir anneyi evladı ile sınamasın evladı olmayanlara da evlat nasip eylesin
Ozgednc Cennet_kusum16 katılıyorum kesinlikle. Bende daha önceki kötü şeylerin aynısını yaşamamak için işe gitmiyorum rapor alıyorum doktorumda sürekli yatma serklajlisin yat diye atmadım o dikişi dedi. Ama ayağa kalkınca basınç oluyor ve 3 kere kanama geçirdim her ayağa kalktığımda yemek yapayım vs demiştim. En iyisi keisnlikle yatmak en azından ben elimden geleni yaptım ihmalkarlik yaptım dememek için
sematurkoglu Ozgednc kanamaniz nasıl oldu yani çok mu birde neden oluyormuş kanama doktorunuz birşey söyledi mi benimde oldu kanama ama iki gün sürdü doktoe niye olduğunu anlamadi size bir yorum yapildimi