sematurkoglu 71eda benim şu gibi mukuslu olunca normalmiş sordum doktora. Enfeksiyonun vardır belki batma ondan oluyo olabilir
sematurkoglu Ozgednc kanamaniz nasıl oldu yani çok mu birde neden oluyormuş kanama doktorunuz birşey söyledi mi benimde oldu kanama ama iki gün sürdü doktoe niye olduğunu anlamadi size bir yorum yapildimi
71eda sematurkoglu bebek büyüdükçe baskı yapıyorsa dikişe ondan kan gelmiş olabilir ilişki yasak demi sizde de eğer yasak değilse belki ondan da kaynaklanır
Ozgednc sematurkoglu 2 tanesi Serklajdan onceboldu 1 taneside Serklajdan 2 hafta sonra oldu tam nedeni belli değil ama karnımdaki bebeğin birinin kalbi durduğu için de olabilir dedi doktor kanama alanı gözüktü sadece
_Minik_ 71eda dünden artık 2gündür yani progestanlara ek olarak duphaston kullanıyorum, akıntı falan azaldı. Galiba daha etkili, sen doktoruna bir danış magnezyum da kullan. Yola çıkma, çıkacaksan da progestan magnezyum mutlaka yap kasılman olnasın diye
Ozgednc 71eda çok şükur bu günlerde daha iyiyim sürekli yatıyorum işte arada kalkıp geziyorum evin içinde haftada 1 kerede pruloton yaptırmak için dışarı cikiyorum okadar 🤷 rabbim evlatlarimizi sağ saglim kucağımıza alıp bu kötü günleri unuttursun bizlere (amiin)
1melekannesi3858 71eda tabiki ederim canim.insallah sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın Rabbım hiç bir anneyi evladı ile sınamasın evladı olmayanlara da evlat nasip eylesin