_Minik_ ben 9 ay önce düşük yaptım rahim kısalık yüzünden ve enfeskyon vardı idrar yolu bebeğin eşi vajinama düşmüş erken doğumla sonuçlandı 16.haftada düştü 4 ay sonra tekrar hamile kaldım doktıra anlattığım geçmişimi 14. Haftada serklaj yapacağız dedi Özel hastanede oldum muayenelerinde uzunluk 2.8 diyordu doktor sonra 3.5 çıktı iyi demişti dün de Böyle söyledi açılma var dedi şunu yap bunu yap demedi istirahat dedi sadece acaba diyorum başka doktora mı gitsem perinatoloji uzmanına mı görünsem birde diyorum belki başka ilaç verir