Kızlar bişey danışmak istiyorum sizlere 30+5 haftalığım 1 cm açıklığım var hemşire haftası küçük açıklığın olsa bile doktor normal doğum yaptırmaz dedi böyle bişey varmı venim sancılarım yüksek çıkıyo ilacı kestiği gibi suan ilaçla sancılarımı durduruyo açıklık doğum seviyesine geldiğinde yinede olmuyomu