ebru1221_
Bebeğimizi kaybettikten sonra uygulamayı kaldırmıştım yeni yeni kendime geliyorum.
Güzel dilek ve duaların için çok teşekkür ederim.
Bizim çok zorlu bir hamilelik dönemimiz oldu bebeğimin de benim de hayati riskimiz vardı. Doktorlar defalarca kez sonlandırmayı teklif etmesine rağmen elimizden geldiğince Rabbimin verdiği cesaretle tüm riskleri aldık ona kavuşabilmek için. Oldu da elhamdülillah 1 hafta bizi dünyanın en mutlu insanı olarak yaşattı canım Aybükem. O da biz de elimizden geleni yaptığımız için vicdanen rahatız çok şükür. Rabbim bize şefaatci olsun diye gönderdi mesleğimizi hep buna inanıp tutunuyoruz.
Rabbim size de kızınıza sağlıkla kavuşmayı, Huzurla mutlulukla büyütmeyi nasip etsin inşallah.
Meleklerimiz cennette, bizler de komşu olalaım inşallah 🥹