H-M- Nursumeyye5 merhabalar benim de kuzum prematüre doğdu. Taburcu olduktan sonra uyku apnesi denilen solunum sıkıntısı okuyordu özellikle geceleri uyurken. Aynı şey mi yaşadığınız bilmiyorum ama bir araştırın isterseniz 🌸
Birsen56 H-M- benim oğlum küvezde şimdi oda aplle oluyo dr ilaç veriyoruz dedi tedavisi var bakalım yarın kesecekşer ilacı yine olurmu bilemeyiz dediler
Nursumeyye5 H-M- Merhaba 🌸Bebeğim de genel de geceleri çok fazla oluyor evet nefes alması aşırı zor oluyor tıkanıyor tam alamıyor nefesi sanki yani doğru mu anlattım bilmiyorum ama bu şekilde
H-M- Nursumeyye5 Bizde nefes alması birkaç saniye duruyor sonra koşmuş da yorulmuş gibi hızlı hızlı alıp veriyordu. Özellikle gece uykusunda oluyordu. Geçmezse bi doktorunuza danışın isterseniz
Kediannesi1 Birsen56 1650 biri 1790 biri doğdu durumları nasıl emzirmeye basladin mi bir öğünde kaç ml iciyorlar nasıl besleniyorlar önemli olan bunlar buna göre taburcu ediyorlar
Birsen56 Kediannesi1 emzirmedim daha midelerinde hortum var ara ara oksijen veriliyo rahat nefes alamıyorlar ve doğum kilolarına yeni geldiler verdikleri kiloyu yeni aldılar bu gidişler bayrama kadar yada sonrası alamıycam yavrularımı zaten kalsınlar orda çok minikler dokunmaya kıyamıyom verselerde bakamam okadar küçükler
Su-papatyasi Pamuk ilk oğlum 1.100 gram doğdu 2 sene küvezde kaldı 4 üncü 1.890 gram doğdu 4 gün küvezde kaldı cnm
Su-papatyasi Ebruska_92 evet cnm 2 sene yani hastaneden aldığımda 2 yaşındaydı ama 6 aylık bebeğin gelisimindeydi
Kediannesi1 Birsen56 annesi bende oyle diyordum ay bakamam ben bu çocuklara yok diyordum 1800 Gr biri 1830 Gr biri olmuştu bana verdiklerinde arada oksijen vermeleri iyi kendi kendilerine ağızdan beslendiklerinde yakında sana verecekler demek yaklaşık 20 gün böyle hortumla beslenirler ama kucağına aldiginda o güç kuvvet geliyor benden başka kimse dokunamiyordu bebeklerime öyle komikler ve kucuklerdi ki (geç cevap verdiğim için özür dilerim fırsatım olmadı)
Su-papatyasi Ebruska_92 30 haftalık doğdu cnm 13 kere ameliyat oldu doğduğunda yemek borusu yoktu akciğer yetmezliği vardı doktorlar herşeye hazırlıklı ol dedi o yoğun bakım kapılarında senelerce yattım Rabbim kimseyi düşürmesin şuan paşam 11 yaşında çok şükür geçti yine ameliyatlari devam ediyor ama eskisi gibi riskli değil çok şükür
Kubra-00 Benim bebeğim 38.haftamda 2.300 doğdu ama küveze alınmadı. Burda aynı kiloda olan bebekler küveze alınmış. Acaba benimkini neden almadılar bak şimdi kötü hissetttim önemsemediler belkide..ya birşey olsaydıı..özelde doğum yaptım birde ben.
Pamuk Kubra-00 Çünkü siz olması gereken hafta da ve bebeği organ gelişimini tamamladigi zamandan sonra dogurmussunuz.Bizler çok erken doğurduk
Kubra-00 Pamuk hmm tamam çok teşekkür ederim. Allah hepinizin bebeklerine sağlık versin .🤲🏻 Anne olmak çok güzel bir duygu. İsteyen herkese yaşatsın