Anneadayiii Herkesin hikayesi birbirinden özel ve güzel 🥰🙏 Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın 🙏 hep iyi günlerini görmek nasip olsun, evlatlarımızı iyi insanlarla, güzelliklerle karşılaştırsın, korusun ,🙏♥️
Birsen56 Kediannesi1 çok geçmiş oşsun allah bağışlasın kaç kilo doğdular bebişler vende 33 haftalıl sezeryan oşdum 2izlere 20 gündür küvezdeler daha me kadar kalır bilmiyorum dr demiyo ne kadar kalacaklarını
Kediannesi1 Birsen56 1650 biri 1790 biri doğdu durumları nasıl emzirmeye basladin mi bir öğünde kaç ml iciyorlar nasıl besleniyorlar önemli olan bunlar buna göre taburcu ediyorlar
Bernadereci Anneadayiii inci candemir hanfendinim videolarını izliyorum şimdi kitaplarını alıcam inci hanımın videolarını izleyerek ayakta durmaya çalışıyorum bana umut oluyo söylediği her olumlu cümleyi aklıma kazıyorum kendimi güçsüz hissettiğim zamanlarda inci hanımın hazine olarak aklıma kazıdıklarını düşünüp kendimi teselli ediyorum herkesinde takip etmesini tavsiye ediyorum 30 gündür bebeğim küvözde daha çok uzun yolumuz var inci hanımla birlikte bu dönemi atlatmayı düşünüyorum
Mbbenli Pamuk selamlar 🖖🏼 maalesef bende bu gruba dahil oldum 🥹 34 te doğduk 🙌 6 gündür küvezde, herkes biran önce sağ Salim bebeğine kavuşur inşallah 🙏 mübarek ayda 🥹 🫂
Pamuk Mbbenli Gün gelecek o günleri hic görmemiş gibi olacağız.Ben hep dedim ki şükür orada nefes aldığını biliyorum ya o bana yetiyordu.
ozlemoby Merhaba, benim bebeğimde 36. Haftada plasenta kireçlenmesi sebebiyle 32. Hafta ile uyumlu olarak 1897 gram 38 cm doğdu. Şuan kronolojik yaşı 3 ay 13 gün düzenlenmiş yaşı 2 ay 13 günlük. Şimdilik iyi gidiyoruz umarım bu şekilde devam eder. Bebeklerimiz çok güçlü bebekler. Daha dün gibi, bebeğim küçücük nasıl büyüteceğim diye gecelerce ağlardım.. Şimdi ise bi gülüşü geçmişte kalan herşeyi unutturuyor.. sağlıkla büyütelim inşallah🙏🏼💐
Canan-_16 Pamuk pramatüre annesiyim 1400 gram 30 hafta dünyaya geldi 5 yaşında şuan ikinci gebeliğim Buda erken doğum olacak sağlık sorunumdan dolayı sağlıklı olsunlar onlar daha güçlü oluyor❤️🩹🧿🧿
seliniiim77 Pamuk 26+4 de 870 gr doğdu. 65 gün yoğun bakımda kaldı şimdi 2 yaşında sapasağlam çok şükür
Smyy60 seliniiim77 bende 27+3 de dogurdum 1030 kg 900 kere kadar dün 1910 dan bugün 1855 e düştü 57 gün oldu kuvezdeler
aysah1525 seliniiim77 Süreç nasıldı peki nelerle karşılaştınız beyin kanaması kalp deliği göz kontrolü gibi Daha 4 günlük 750 Gr bir kahramanın anneliğine alışmaya çalışıyorum 🥹
Sevvl Pamuk 35 haftada 1950 1750 doğurdum kızlarımı 1 ay kaldılar kücözde suan 1 yasındalar 13 martta girdiler ve inanın yaşıtlarından bile ondeler diyor norolojı tabi fiziksel olarak değil 😂 hiç korkmayın güzel anneler hepsi geçiyor 🩷
Ayse_dnmz Pamuk 32+6 ile doğan bebeğim 2 yasina giricek 2510 gr. Dogmustu kuvezede girmedi çok şükür 🤗