Pamuk 2 prematüre annesiyim, bu sene de prematüre adayı taşıyorum karnımda 🥰 32. haftada 960 gram doğan bir kızım, 36. haftada 2 kilo doğan bir oğlum var 🤲🏼rahimde direnç kaynaklı gelişim geriliği sorunum vardı yine aynı tanıyı aldık. Kızım minnoş 4 yaşında olsa da 2 yaş gibi dışardan ama her şeyi erken yaptı ve algısı çok açık bir çocuk ,zeka gelişimi kendi yaşından 1 yaş önde çıktı testlerde🦋
oğlum( gebeş kaplumbağam benim😍) biraz ağır ilerledi gelişim basamaklarında, geç yaptık çoğu şeyi ama çok şükür mayıs ayında 3 yaşında olcak ve her şeyi temiz çıktı, sadece prematüre kaynaklı motor becerilerimiz geride tanısı aldık 🥰 bu seneki bebişim de sağlıkla gelir inşallah 😋tüm prematüre annelerini içtenlikle kucaklıyorum🤗🤗🤗