Kızlar sanırım en küçük bebek benimki 😊
26+2 de acil sezaryana alındım ve minik savaşcım 940 gr ağırlığında dünyaya geldi 800 lere kadar düştü kilosu ödemini attı 1 aydır küvözde şuan 1kg 40 gr dualarınızı bekliyoruz çok zorlu bir süreç eve kucağın boş dönmek sütün akması ama bebeğini bir kere bile emzirememen o küçük bedeni kaç gün daha dayanıcak korku endişe her gece bugünde hastaneden telefon gelmedi çok şükür diye uyumak ama ben inanıyorum benim minik savaşcım annesine gelmek için aratıcak doktor amcasını taburcu olunca inşallah yine post atarım biz başardık taburcu olduk diye 🤲🏻🙂 her zaman bir umut vardır doğmak için acele eden bebeğim hastaneden çıkmak içinde acele edicek eminim 😊