KayraVeAnnesi_06 Fadimee11 Molfix ve goon sarı paketlerini karışık kullanıyorum . Hangisini bulursam yada indirim yakalarsam Son derece güzel , memnunum Bebeğim 15 aylık gece değiştirmiyorum sabaha kadar bir sorun olmuyor tavsiye ederim
Gizemkelebek Kelebekmisaliihayat ben denedim doğal bi pamuk yapısı var aslında hoşuma gittide sızdırma yaptı fazla çiş yapınca bebeğim sonra iki saatde bir değiştirdim
Wwwwww Fadimee11 bende goo.n bebek bezi aldim bebeğim daha doğmadı indirimden 1 paket aldım çok övdüler inşallah memnun kaliriz
Betusyl Bende sleepy bionatural alicaktim ama olumsuz yorum çok kalıbı küçük diye ilk ay için onu düşünmüştüm . İlk doğanda goon veya Molfix büyük mü gelir diye tereddüt ettim
Boncukk123 Betusyl bende bionatural aldım 1 paket gerçekten de o kadar küçük ki avuç içi kadar çok memnuniyet vardı ona dayanarak almıştım ama sanırım degıstırecegim 🌸
Boncukk123 tugcesakzci bio natural olan da mı kötü canım 🥹 stok yapmadım gerçi 1 numara yenidoğan aldım ama çok memnuniyet vardı ıkıncı paketi molfix mi alsam 🌸
Betusyl Boncukk123 bebekten bebeğe fark ediyor ama kalıp küçük diye bende onu düşünmüştüm bilemiyorum valla ne alsam 😂
nih Boncukk123 bionaturalin bantları hiç yapışmıyor nerdeyse ben sevmedim. normal sleepy aldım o biraz daha iyiydi ama onu da sevmedim. molfix aldım 2 numarayı ondan çok memnunum. ilk ay boyunca 1 numara sleepy kullandık
Boncukk123 tugcesakzci 1 paket almıştım canım onu kullanayım olmadı sızdırma pişik olursa degıstırırım erkek bebeklerinin daha çok sızdırdıgını söylüyorlar deneyip göreceğiz inşaAllah 🌸
Boncukk123 Betusyl molfixi dene canım belki ondan memnun kalırsın babyturco da iyi diyorlar bilemiyorum ben daha tecrübe etmedim 30+6 yım nasib olursa kullanıp duruma göre degıstırecegim ☺️🌸
tugcesakzci Boncukk123 evet benim de erkek bez de küçüktü o yüzden taşırdı galiba bilmiyorum ama belki sen memnun kalırsın canım belli olmaz
Selensse Molfix pure soft aldım bebeğim henüz doğmadı bir paket yemi doğan aldım 160 lı şimdilik çok araştırdım bence çok kaliteli
Betusyl Benim arkadaşım hamile aramızda 4 hafta var o Molfix sarı paket aldı ama işte kalıp olarak büyük olur mu ki yenidoğana
nih Fadimee11 ben de sleepy kullanıyordum bantları düzgün yapışmadığı için sevmedim molfixe geçtim, çok memnunum. sleepy kadar sıkı olmadığı için de daha rahat bebeğim
Sumeyyealts Baby turco kullandım yatak hep çişşşş 😰 molfixe geçtim şuan memnunum sıkıntımız yok 2 numara küçülünce sırtına kadar kaka oldu ama o da dediğim gibi 3 e geçince öyle bir sorun yaşamadık
Ruyagibi1 Fadimee11 başta iyi gibiydi bende goo.n markasi bebek bezine geçtim hem sizdirmiyor hem pişik yapmıyor
Suhiss Fadimee11 goon premium soft ve molfix pure and soft en iyileriymis diye ikiser paket aldim bakalim👌