Suheda19 Merhaba anneler bir hafta önce ilk bthcg 90.22 bir haftanın sonunda 1945.56 çıktı sizce gidişat nasıl yardımcı olur musunuz ?❤️
Yefeannesi Fiyat ile ilgili bir kısıtlamasa yok ise prima. Ama fiyatına göre harika bir performans dersek MOLFİX. İstanbul’da yaşayanlar için de 17 aylık oğlum ile buraya gelene kadar gördüğüm en uygun satan yer AnpaGross 👍
Lebis35 Prima 1 numarası sleepy 3 numarasına tekabül ediyor prima kullanamadım sleepy kullanıyorum 10 gündür sorun yaşamadım
Masalikom Ben kızımda molfix kullanmiştim memnun kalmıştım bebişe de sarı paket molfix pure soft aldim 1 pakette mavi paket molfix alacagim hangisi pişik yapmazsa ondan devam edecegim kısmetse
Saftirik Fadimee11 prima alın valla zenginlikten söylemiyorum, ne pişik yapar ne bişi.. çiş varsa akşama kadar çıkarma hiç bişi olmaz… getir de acayip uyguna gelir her yere oranla.. Alın primayı geçin.. öyle Premium care e falan gerek yok, pempers candır..
Aycandemett Lavivana bebek ilk doğduğunda zaten 20 dk bir değiştirmek gerekiyor. İlk doğduğunda söyledikleri şey her beslenmede altını değiştirin
Dodomom Önlem aldım Soffio aldım Molfix aldım . 2 çocuğum hiç pişik olmadı bu seferde olmaz önemlisi hijyen altı hep kuru olmalı.
Umutaren Fadimee11 ben çoğu bez markasını kullandım İlk başta Prima kullandım herkes onu önerdiği için memnundum fakat fiyat pahalı olduğu için ondan devam edemedim uzun süre Molfix kullandım sonra memnundum fakat yeni kanal teknolojisi diye bişey yapmislar değişmiş bez oğlumda pişik yapmaya başladi Jenny willy kullandım acil ihtiyacim vardı internetten gelmesini bekleyemezdim o yüzden almıştım bimden güzeldi begendim onu da Goon çok oneriliyodu onu sipariş ettim trendyoldan memnun kaldım fkt bez bitince tekrar almak istedim fiyat 2 katına çıkmış o yüzden daha uygun bişey baktım pure baby buldum aldım ilk herşey yolundaydı sonra pişik hatta mantarimsi bişey oldu şuan bebem natural kullanıyorum çok memnunum sleepy çok kötü ya hem çok çabuk doluyo hem çiş kokusu burnuna geliyo insanın başka hicbi bezde onu yaşamadım o yüzden almadım sleepy bidha
Hamilebayann MorKelebek54 evet bende bio natural kullandim o daha iyi ama hep sızıntı yapiyor hepp. Diger sleepyler zaten naylon gibi molfixle alip karsilastirin molfix yumusacikk ve kaliplari kocaman sleepy kucucuk ve beli cok dar
MorKelebek54 Hamilebayann bende molfix alayim o zaman ilk olarak kac beden almam lazim ki hic de anlamiyorum bu bezlerden. Ben denemelik alicam once baktim benege bisik yapmadi sizdirmadi sonra stok yaoarim diye düşündum ilk olarak kac numaradan kac oaket almam lazim. Yeni digudgunda kac numarama takicam
Gizemkelebek Kelebekmisaliihayat ben denedim doğal bi pamuk yapısı var aslında hoşuma gittide sızdırma yaptı fazla çiş yapınca bebeğim sonra iki saatde bir değiştirdim
Kelebekmisaliihayat Gizemkelebek ilk zamanlar kullanım için uygun mu sizce? Önce bebemnatural denemeyi düşünüyorum. O olmazsa sleppy önlem..