Deletedmom_87 Beybitooo gözün aydın canım darısı bizimde başımıza inşallah herhangi bir rakam söylemedi sadece dedi kalın görünüyor şüpheli görünüyor dedi perinatoloji bakacak pazartesi
Beybitooo Deletedmom_87 ultrason fotosu verdi mi ordan belli oluyor genelde 2,5 tu bizim ona rağmen kalın dendi şuan 19.hafta herşey düzelmiş içinizi rahat tutun çocuğun duruş pozisyonu çok önemli
Beybitooo Deletedmom_87 korkmayın sadece ense kalınlığından bişey olmuyor genelde doktorum 5 ölçüp normal doğan bebek vardı dedi içinizi rahat tutun sadece hamileliğimiz mahvoluyor 1 ay kendimizi yedik biz
Deletedmom_87 Beybitooo inşallah canım Evet bende öğrendiğimden beri Ağlıyorum cinsiyete bile sevinemedik ama umarım dediğiniz gibi birşey çıkmaz inşallah🤲❤️
Temmuzmucizesi26 _almirasmom ultrason da kan testlerin de hiç bir belirti yok muydu acaba anlaşılmadı mı öncesinde ufakta olsa
Beybitooo Deletedmom_87 sen perinatologa görün zaten aşırı olsa söylerdi emin bile olmamış cihazı iyi değildir belki cinsiyetiniz ne 🥰
Deletedmom_87 Beybitooo inşallah Canım aynen aslında bugün görünecektim ama yoğundu pazartesi gorunecem inşallah 11 haftalıkken kıza benzetmisti bugün baya detaylı baktıktan sonra erkek dedi🥰 sizin cinsiyet ne peki
Beybitooo Deletedmom_87 bizimde erkek erkekler biraz sorun çıkarıyor anladığım kadarıyla 😂 şimdide doktor biraz böbrek genişlemesi var ama erkek bebeklerde normal genelde oluyor dedi kızımda hiç böyle şeyler yaşamamıştım 🫠
Deletedmom_87 Beybitooo Yaa sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Rabbim gercektende nedir bu erkeklerden çektiğimiz😃 benim kızda da %99 down sendromlu demişlerdi ama maşallah hiç birşeyi yok çok şükür zehir gibi aklı