Temmuzmucizesi26 benım dayım down sendromlu ama bıze genetık doktoru raporu almaya gıttımızde aslında bunun genetık olmadını ılıskı sırasında dölleme asamasında ya annenın yumurtası 2 ye bölunuyor yada babanın spermı 2 ye bölünüyo 46 yerıne 47 kromozom döllenıyor demıstı hatta bana 2. Cocugu garantı olsun dıe tüp bebek yaptırın dedınde zoruma gıtmıstı sen Allahın verdıne karsı mı geleceksın dıe sınırlenmıstım suan 2. Prensesımı beklıyorum ama bu beklenmedık gebelık Allahın vardır bıldıgı kızımın gelısımın ıcın daha ıyı oalcagını dusunuyorum ama dedım gıbı trizomı 21 ler yasıyor ama 13-18 olanlar anne karnında vefatı oluyor ben sımdıye kadsr doganı görmedım rabbım sıze hayırlı guzel evlatlar versın 1. Aynı oldu dıe 2. Sıde aynı olmucak korkmayın sakın 🩷