Deletedmom_87 Kızlar ense kalınlığından şüphelenip temiz çıkan oldu mu ultrasonda ense kalınlığından şüphelendi çok üzgünüm pazartesi perinatolojiye gidecem
Beybitooo Deletedmom_87 yeni geldi amniyonsentez sonucumuz temiz ense kalınlığı genelde temiz çıkıyor kaç çıktı
eecceeemmmm Bende dün ikili test için ultrasona girdim ikiz olması nedeni ile ölçüler alındı bebeğimin birinde ense kalınlığı 3,5 çıktı sizin kaç çıkmıstı
Deletedmom_87 eecceeemmmm bana da her hangi bir değer söylemedi sadece dedi ensesi kalın buldum perinatolojiye git dedi pazartesi gidecem çok korkuyorum
Deletedmom_87 eecceeemmmm ikili test sonucum normal çıkmıştı ama bilmiyorum ultrasonda neden böyle oldu
_almirasmom eecceeemmmm benım kızımın ense kalınlıgı bıle yoktu ama down oldu bence cok stres yapmayın
eecceeemmmm Deletedmom_87 benden kan almadı direk ölçüme gittim ikiz olduğu için sanırım biri normal ama diğeri ense 3,5 burun 1,97 çıktı
eecceeemmmm Sumaed net birşey söylemek doğru olmaz dedi bunun için karından sıvı alınarak yapılan bir test varmış ona yönlendirdi ikiz olduğu içinde çapaya git dedi bende bugün normal poliklinikte muayene oldum oda perinatolojiye yönlendirdi ptesi gideceğim
Sumaed eecceeemmmm canım bizim 21 haftalıktı detaylı da 5 çıktı Salı da doğumum var sıvı falan aldırıp başka bir testte yaptırmadım yani bilmiyorum korkuyorum bakalım rabbim sağlıklı versin hepsini
Deletedmom_87 3 hafta önce gittiğimde ense kalınlığı normal burun kemiği var demişti ikili test sonucu da normal çıkmıştı neden şimdi böyle oldu aklım almıyor elim ayagim titriyor korkudan
Temmuzmucizesi26 _almirasmom ultrason da kan testlerin de hiç bir belirti yok muydu acaba anlaşılmadı mı öncesinde ufakta olsa
eecceeemmmm Allah büyüktür dua edip bekleyeceğiz elden başka birşey gelmiyor, kötüde olsa kıyamayız ki onlara
Deletedmom_87 eecceeemmmm tabi canım benim ilk çocuğuma da perinatolojide %99 down sendromu tanısı konulmuştu hatta istersen sonlandıralim falan demişti ben kabul etmedim ne olursa olsun ben Allah’tan gelene razıyım demiştim kızım sapasağlam doğmuştu hiçbir şeyi de yoktu bu bebeğimde de ne olursa olsun asla dokunmaya kıyamam
Deletedmom_87 Beybitooo gözün aydın canım darısı bizimde başımıza inşallah herhangi bir rakam söylemedi sadece dedi kalın görünüyor şüpheli görünüyor dedi perinatoloji bakacak pazartesi