Enfal_06 bencede fazla bilinmiyordur😄 ben gazide profesöre takipliydim onun asistanıydi ,zehirlendim karaciğer enzimlerim falan çok yükselmişti doğum sonrası takip edilmem lazimdi acile gidiyordum sürekli derken benle hep Rojin hoca ilgilenmişti hatta geçen hafta aklıma geldi napıyor acaba diye siz yazınca şaşırdım 😄