Eşim Tai çalışanı bize sigortanız herşeyi karisliyo doğumda çok az ödersiniz dediler biz paket almadık o yüzden sonra her işlemde provizyom almadılar sigortadan detaylı ultrason vs bizde yatış birimiyle konustuj 2023 de bize 20 bin safcwe doğum dedi bileydik paket alırdık dedik sonra bende muayeneleri orda oldum kendk doktorumun yanına gittim beni doğuma kabul edermisiniz dedim eşimle gittik doğumdan önce bir iki muayene bana gel goruyum gidişatı alırım seve seve keşke başta bana gelseydkn dedi yine kendi doktorjmda doğuma gittim hocde pişman değilim ♥️