Enfal_06 ben alife a gidiyorum orda Doç filiz hoca vardı ona gidiyordum o da kendi yerini açtı hastaneden ayrıldı şimdiki doktorumdan hiç memnun değilim değiştirmeyi düşünüyorum ama doğum paketi aldığım için yine mecburen o hastaneyi tercih etcem, eğer doğum paketim olmasaydı yada başından beri orda olduğunu bilseydim Rojin hocaya giderdim çok sevmiştim o zaman kendisini bilgiliydi ve enerjisi tavrıda çok güzeldi sizin için çok güzel bı tercih olmuş 😊