HmerveK kendisi gerçekten çok iyi bir doktor. Ama çok yoğun. Ben 25 haftalık hamileyim. Sürekli biliyorsunuz seminerleri, kongreleri oluyor ve yurt dışına gidiyor. Döndüğünde aşırı kalabalık oluyor doğumları, randevuları. Çok beklemek zorunda kalıyorduk ve yoğun olduğu için acele muayene ediyordu.Birde mesai saatleri dışında bir şey sorcaksınız mesajla cevap vermiyor. Ertesi günü mesai saatleri içinde cevap veriyor. Benim de aradığım özelliklerinden biri yoğun olmaması ve ulaşılabilir olması ☺️ o yüzden değiştirdim. Yoksa seviyordum kendisini ☺️