Sumeyye00 ben Eskişehir şehir hastanesinde yaptım ilk doğumumu. Tek kişilik odada, çok güzel ilgileniyorlar. Yanıma ilk eşim geldi, sonra ben kayınvalidemi istedim o geldi. Hatta yiyecek içecek istedim, eşimi arayıp söylediler o da getirmişti. Eşim Doğumhanenin kapısındaki telefondan içeriyi arayıp bilgi alıyormuş onu da sonradan öğrendim. Doğum odamda plates topu, süslenmiş bebek küvezi, merdiven basamağına ladar herşey vardı. Doğuma kadar kayınvalidem yanımda durdu. Doğum başlayınca ebeler geldi yanıma. Yatağı hemen ortasından küçültüp Doğum sandalyesine dönüştü. Rahatlıkla çok şükür doğumumu yaptım. Eğer çalışanlara zorluk çıkarmazsanız size bağırmıyorlar. Ama fazla panik yapıp bebeğin veya kendinizin canını tehlikeye spkarsanız mecbur bağırmak durumunda kalıyorlar. Öyle eskisi gibi kimse kimseye kaba davranamıyor. Ayrıca kimse gelip size durmadan alttan muayene edip sizi rahatsız etmiyor. Odada kamera var, kameradan durumunuzu izliyorlar, sancılar yoğunlaşınca gelip yapman gerekeni söylüyorlar.