Suhiss Sumeyye00 normal dogumun ozelle devletle ilgisi yok daha cok doktorun yonelimiyle ilgili ben ozele gidiyorum ama doktorum normal olması icin uğraşıyo ve onceligi normale verdiğini açıkça dile getiriyor
Eyuptugce16 Kızlar bende İnegöl’deyim aritmi’de hakan İbrahim boyar’a gidiyorum 29 haftalık olduk daha önce hakan beye giden varmı doğumu özelde mi devlette mi yapmalıyım aşırı kararsızım