Sumeyye00 özel hastane para almak için ameliyat yapıyor, sezeryan yapıyor lafları biraz modası geçmiş klişeler, şehir efsanesi gibi geliyor bana. Siz 32 haftadır özele gidiyorsanız doktorunuz ile hıc konuşulmadı mı bu konu. Ben 17. Haftadayim özele gidiyorum, doktorum öncelikli olarak normal doğum istediğimi biliyor ve destekliyor da. Bence bir daha ki muayenenizde doktorunuzla konuşun.