32.haftamdayım bu zamana kadar hep özel hastaneye gittim cevremdekiler özel hastane hep sezeryan doğum yapıyor dedi normal doğum istiyorum devlette kontrole gittim zorda kalmadıkça normal doğum diyorlar kimisi devlet hastanesini beğenmiyor karar veremiyorum 😣 Bursa İnegöl’deyim tavsiyesi olan var mı