Kedicik27 hamilelikse bir hormon var o yukselmediyse test yap negetıf cıkar sabah ilk idralinde yapmişsan o posetıf testi doğru dur cunku sabah ilk idrarda o hormon yukseliyor sora gun içinde düşüyor hem bebegin buyuklune bağli bu hormon ❤️❤️☺️ kan test net cevab dir