SAOZ
Amin canım. 9 aydır olmuyordu akışına bıraktım. Yumurtlama testi falan yapıyordum olmadı.uygulamada hamile kalabileceğin en yüksek günler gözüküyor ya o günleri değerlendiriyorduk olmadı ben umudumu kaybetmiştim.Bu ay uygulamada gözüküken tutması en yüksek günlerde birlikte olmadık. Uygulamada gözüken yumurtlama tarihinden 4 gün önce birlikte olduk. Ve yumurtlamadan 4,5 gün sonra olduk. Açıkçası olmuyor diye şartlamıştım kendimi çok şaşırdım onun için☺️🤭