damlalmila2017 Bat 18 mart bugün yaptığım test sonucu elim ayağıma dolaştı şimdi hastaneye gidiyorum🥹🥹🥹 aylardır beklediğim için acaba test yanlış olmayabilir mi diye düşünüyorumda çünkü yanlış sonuç gösteredebiliyorlarmış
zey-nep11 damlalmila2017 ya maşllah kuzm😄 bızede dua et inşallah kanda yuksek çıkar benımde 8 ay oldu bu ay bakalm nolcak 13. Gunum bugun yumurtlayalı ama cesaret edemıyırum adet ağrısıda var ne blm sen yaşadn mı adet ağrısı 🤲🏻
SAOZ zey-nep11 İnşallah sende Bende güzel sonuçlar aliriz ve isten herkez 💗🥹🤲🏻 gun bakalim gun sayiyorum