tugbamommm canim 4 çocuk doğuran bir kadın olarak söylüyorum ki hamileliği öğrenince hemen doktora gitmeyin doktorlar kan ala ala canınızı sıkar bekleyin biraz ben şu anda hamileyim büyük ihtimal 32 çıktı hcg 3 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum yoksa git gel uğraşamam bir de böyle küçük hcglerde kimyasal der doktor dış gebelik der başka bişey der çünkü bu olayları yaşadığım için bekleyin derim