tugbamommm beklesen senin için daha iyi olur bence en azından 1 hafta daha yoksa bu şekilde anca canını sikarlar benimde 21 hamileysen haftamız aynı senle adetten kaç gün önce test yaptırdın kaç çıktı hcg ben 3 gün önce verdim adetten 32 çıktı bir 3 hafta bekleyecegim