Elaninannesi1 tugbamommm çok erken öğremişsiniz galiba ama 2 güne bir iki katına çıkmış görünüyo takip edin bi bence doktora gittimiz mi
1931 tugbamommm artışı kötü değil yine de 2 günde bir kan verip 2 katına çıkıp çıkmadığını gözlemleyin
BusraNur35 tugbamommm Artışınız güzel bence 2 katı artış olmuş adetiniz geçtikten sonraki günlerdeki artışları kontrol edin bence
zmra12 tugbamommm Canım iki günde bir iki katına çıkması lazım seninde öyle artmış inşallah sağlıklı bir gebelik olur ❤️
Dilara_0 tugbamommm 2-3 güne göre artışın gayet güzel bu ileride kat ve kat artacak hamileysen. Endişe etme sabırla bekle dua edelim ☺️❤️