tugbamommm kızlar pazartesi günü 11.6 çıktı sonucum perşembe günüde 49.46 artış iyi mi anlayan var mı
Bus0672 tugbamommm artışınız gayet iyi 2 güne 2 kat olması gerekiyor siz 3 gün vermişsiniz gayet güzel artmış takip etmeye devam etmelisinix
Bahar2210 tugbamommm bence az olmamış şöyle 2 günde iki katına çıkması beklenir çarşamba 23 24 falan çıktığını hesaplarsak siz perşembe vermişsinzi birde cumartesi verin bakın ozamn 100 e yakın çıkması lazım çok erken öğdenmişsin sadece adet egcikmen varmıydı
tamamdanolmuss Oznurkk hayır 2 günde 1 kan verip artışını takip etmesi lazım çarşamba değeri 22lerde çıkmalıydı, cuma da 44lerde ama kendi perşembe vermiş 49 çıkmış artışı iyi. Direkt korku salmayın lütfen 2 katı artması gerekiyor öyle de olmuş.
tugbamommm Bus0672 Bahar2210 tamamdanolmuss adetim gecikince bu perşembe yine kan verdim sonucum bugün çıktı 1919.7 çıktı
Bus0672 tugbamommm evet perşembe vermişsiniz aynı saatte aynı yerde cumartesi verin değeriniz 100 felan olması gerekiyor
tugbamommm Bus0672 sağlık ocağı cumartesi kaplı haftaya verebilirim ancak en azından adetim gecikince versem daha mı garanti olur acaba
Bahar2210 tugbamommm adet grcikmesiyle öğrenseydin büyük bi ihtimalle 600 lerde faaln öğrencektin belki daha fazla ben 3 gün gecikmeyle 900 küsürle öğrendim ve birdaha kan falan vermedim sonra doktora gittim
momofmychildren tugbamommm pazartesi 11 Çarşamba 22 vs olması lazım Perşembe 49 olmuş bence artışı normal ama iki günde bir aynı yerde vermeye özen gösterin daha iyi sonuç alırsınız ♥️