beyhan3678 ilk 4 haftalık gitmiştim ben testim pozitif çıkınca, sonra 6. Hafta gidip keseyi gördüm, 7. Hafta kalbini dinledik, 8. Hafta gittim rutin kan testlerini verdim, 12. Hafta gittim ikili tarama testi için kan verdim, 14. Hafta da gitmiştim, doktor sonrasında 3 hafta sonra çağırdı, 17. Hafta gideceğim. 26-27. Haftalar civarı yapilmasi gereken tetanoz aşısı oluyor diye biliyorum o yapıldı mı size, bence çok geciktirmeden hemen, yetişebileceginiz bir saate randevu oluşturun. Doktorunki de saçmalık olmuş, araya alıp yardımcı olamaz mıydı sanki neymiş, yolunuz uzak gebesiniz. Doktor değiştirme imkanınız varsa düşünseniz mi bilemedim.