beyhan3678 Merhabalar, tuhaf bir doktor gerçekten bence doktorunuzu değiştirin.
Ben 32 haftaya kadar aylık.
32-35 arası 15 gün, 35 sonrası her hafta kontrole gittim.
Bende yalnızca cumartesi günleri gidebiliyordum eşim çalıştığı için. Cumartesi doktorum 3 de çıkmasına rağmen ben 16:00 randevu alırdım, beklerdi. Özel hastane.
Herkes böyle olacak diye bir kaide yok ama bekletip randevulu hastalarını alıp sonra size bakabilirdi, anne ve bebek sağlığı bu gözardı edilecek bir konu değil.