beyhan3678 doktora okadar sinirlendim kiiii, özele mi gidiyirsunuz devlete mi bilmiorum ama ben baş hekime çıkardım doktoru şikayet ederdim , devlette doktor dan günde 80 hasta almak zorundalar , 80 hasta yı mı geçti diye düşündüm ama yine de sen hamilesin almalıydı, çok kızdım doktora .