28Fatos28 melike81_ Hayırlısı olsun tabi de erkek bebek çok hevesim var doktor çok hareketli demişti ama daha cinsiyet söylemedi 11 haftalık teşekkür ederim 🤩
Ecemmm07 Dygtrgy 🤭🤭 ay sagılıklı olsunda ben başlarda kız hisediyodum şuan erkek gibi bilmiyorum saglıklı olsunda 8 yılın mucizesi bu anı bekliyordum
Btl_akkurr Ecemmm07 yaaa adına çok sevindim canım benim Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❣️
AnneciK0-2 Btl_akkurr öyle mi burada paylaştığım 12 haftalik resim şuan 15 haftalik oldu dün kıza benziyor dedi Dr ama kesin bisey söylemedi hayırlısı olsun insllah
3babynur Btl_akkurr onunla ilgisi yok benm gebeliklerde Erkek ve kizda keseler aynıydi . Kese şekli herkeste aynıdır . Doktor USG yi kaydirdikca kese de şekil degistirir gibi olur . Resimde de fasulye yuvarlak uzun vs gibi şekiller çıkar .
Ecemmm07 3babynur Ya hayırlı hep derdim ilk cogum erkek oldun eşim evin tek oglu diye hayrlısyla gelsin🤭
Ecemmm07 Btl_akkurr amin amin inşallah ve tedaviyde bırakmışıtım 8 ay boynca taziyede örendim hamile oldgumu üzüntü ve mutluk bir oldu bizm için
Ecemmm07 Pinar_3 Tabi öncelikle o 8 yıldır bu anı beklyorum cinsiyet farketmez inanın hep kız ismine baktım hiç erkek gelmiyodu içinden ama utrasında göredükten sonra erkek hisetim
Pinar_3 Ecemmm07 hayırlısı olsun inşallah kucağına almak nasip olsun çok fazla etrafa söyleme nazara gelme
AnneciK0-2 3babynur bilemiyorum artık pek güven vermedi bana doktor söylerken umarım değişmez başka doktora giderim büyük ihtimalle
AnneciK0-2 3babynur iki.kizim var zaten bu değişik gibi gelmişti ama Dr kıza benziyor deyince bide kesin bisey demeyince ikilemde kaldım işte herseyden önce sağlıklı olması en önemlisi tabiri sağlıkla alalim kucağımıza inşallah
3babynur AnneciK0-2 amin inşallah . Allah gönlünüze göre versin .. Hakkınızda hayirliisi ve sağlıklısı olsun inşallah .