Pinar_3 Ecemmm07 hayırlısı olsun inşallah kucağına almak nasip olsun çok fazla etrafa söyleme nazara gelme
3babynur Btl_akkurr onunla ilgisi yok benm gebeliklerde Erkek ve kizda keseler aynıydi . Kese şekli herkeste aynıdır . Doktor USG yi kaydirdikca kese de şekil degistirir gibi olur . Resimde de fasulye yuvarlak uzun vs gibi şekiller çıkar .
gamze_3807 Ecemmm07 ben öğrenir öğrenme z söyledim ve iki gün sonra kanamam başladi ve şuan riskim var hastaneye aldılar ilaçlar bebeğimin gelişimi bile öndeydi şuan hastaneden çıkamıyo Rum bak asla kimseye bişey üni söyleme
Ecemmm07 gamze_3807 valla canım cok gecmiş olsun üzldüm tez zamanda kucagına alırsın inşallah Bende önce cinsiyet parti faln yapıcaktım vazgectim
Ecemmm07 gamze_3807 Ya benimki taziyede örendim 6 haftlıktı bulatım falan vardı onda bilmyordum o gün örendim ve benim 8 yıldır olmuyor
gamze_3807 Ecemmm07 asla sakın yapma sakın bi’şey paylaşma kimse güzel gözle bakmıyor nazara gerçekten inan