Asdfggg Allahım yar ve yardımcın olsun güzel kardeşim benim. Ben de 2022 Ekim ayında 28 haftalık oğlumu kaybettim. Normal doğum yaptırdılar. Ben de o an çıkınca dedim ki her bebek ağlar, ama benim yavrum sessizdi dedim. 2,3 gün içimde taşıdım sancım gelene kadar almadılar doğuma. Açıklık beklediler. Sütüm geldi, yavruma veremedim. Hala aklıma gelir. Tayin tayin dolaşacağım maalesef, ama aklım hep Elazığ da kalacak. Yavrum orda çünkü. Genetik testini yaptır. Ben 2 evlat kaybettim. Hiç bir doktor bana testten bahsetmemişti. Kan pıhtılaşmam varmış genetik. İğne kullanmam gerekiyormuş, kan sulandırıcı hap ile. Rabbim yüreklerimize İnşirah ferahlığı nasip eylesin. Onlar bizim şefaatçilerimiz… Sen de bir annesin bunu unutma. Şu mübarek Ramazan ayımızda Rabbim sana tekrar evlatlar nasip eylesin inşAllah. 🍀