Fernur Benimde 22 subat görünüyor simdilik hersey yolunda dogum normal olacak buyuk ihtimal yarin kontrolum var 32+4 haftaligim
Bademim 33+6 dayız 14 şubat görünüyor Doğum tarihim hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🙏🙏
Cansu01 Bademim bende 33+6 haftalık hamileyim normal 14 Şubat sezeryan olacağım için 4 yada 5 Şubat sezeryan tarihim
Symaysf Zbyde Allah hepimizin yardımcısı olsun hayırlsyla sağlıklı alalım kucagımza yavrularımzıda artık ağrıya sancıya katlancaz olursa da doğum korkum yok çok şükür 😊😊
Zbyde Symaysf ben sadece dikişten flan korkuyorum 😊 oda canım çok tatlı 😂🤣 yoksa o bebek ordan öyle yada böyle çıkacak bi an önce gelsinler hayırlısıyla
Burcu582 Kızlar çatlaklar başladı mı??? Bende 33+6 yım sağa sola zor dönüyorum çatı muayenesi olmadım 36 da gidicem doktora o zaman yapar mı çatı muayenesi cok korkuyorum
Beriliko Burcu582 malesef korkunun ecele faydası yok ilk kızımda okadar uğraştım olmAdı çatır çatır çatladım 🙄
kubraer 33 haftaligiz 19 subat gibi dedi doktorumuz +/- 1 hafta oynayabilir dedi. Suan makat gelis durumdayiz ama daha vakit var bekleyelim dedi. 39 da bile donen bebekler varmis beklicez bakalim
Zbyde Gulsensandik yaa ne güzel 😊 doktora gittim herşey cokgüzel ilerliyor dedi inşallah seninki de öyledir az kaldı 😍
Busravezeytin Baharayba 32. Haftada oldum. Hiçbirşey hissetmiyorsun zaten jel kullanarak yapıyorlar. Kendini kasma yeter. Daha önceden alttan muayene okduysan hiç korkma zaten farkı yok