Baharayba Aslikannnn canim daha cok doner o banada bi yakınım soylemisti onunda oyleydi ama tam dogum haftasi bebek mecburen sezaryena alindi pozisyonunu son anda degidtirdi yani oyle soyliyim daha dogrusu
Baharayba RabiaGlck bendede durumlar ayni otururken de batma var sanki acilmam varmis gibi bi baski oluyo egilip kalktigimda
Rainn GamzeBalcDemircan Doğumun nasıl olacağı şimdiden belli oluyormu ya peki neden sezeryan bi sorun mu varki ?
Baharayba Busravezeytin kanalda oldugu zaman daha cok batma oluyo diyolar benimde cok agrim oluyo geceleri bende erken dogurcam diye korkuyorum cunku bazen ciddi anlamda saga sola donemiyorum
Zbyde Gulsensandik yaa ne güzel 😊 doktora gittim herşey cokgüzel ilerliyor dedi inşallah seninki de öyledir az kaldı 😍
1850 Sedahoca benımdr 3 subat gözüküyor ama hep erken dogum rıskım vardı Oyzuden beklemez gıbı gelıyo ocakta ayı çıkmadan dogururum gıbı hıssedıyorum😂
Awesome12 Merhaba kızlar ben 30+0 haftalık hamileyim ocak 5 te gün almaya gidicez ve ben kan sulandirici kullanıyorum doktorum sezeryan olacaksın dedi acaba şubatın 28 38 haftama denk geliyo acaba 28 inde alırmi tesekkurler 😄😄😄😄
Kubrarecep Baharayba evet öyleymiş ama umarım döner ilk doğumum normaldi çok rahat normal Doğum sezeryandan çok korkuyorum
Seyhan34 Baharayba ben 33+3 haftamdayım şimdiden muaneye başladım doktorum gerek görmüyor ama ben sık sık wc ye gittiğim için baktırdım normalde 16 şubatta muhtemel doğum tarihim ama ben 37 den sonra yapmak istiyorum doğum
Mrverh Seyhan34 ben de şuan 33+3 bende şubatın çok sonuna kalmadan doğum yapmak istiyorum 😊 tahmini soğum tarihin ne zaman
Zbyde Symaysf hahah bende ya😄😁😁 doktora gittim nst ye baglandım herşey yolunda dedi soramadım sancım var mı nasıl birşey diye 😁😄😁😄 sonum.ne olacak bilemiyorum
Symaysf Zbyde Allah hepimizin yardımcısı olsun hayırlsyla sağlıklı alalım kucagımza yavrularımzıda artık ağrıya sancıya katlancaz olursa da doğum korkum yok çok şükür 😊😊
Beriliko Yarın 34 e giriyorum bende 20 şubat sın tarih bakalım durucazmı okadar 2.kızımı bekliyorum herşey hazır