Nilicmc Bizde 31 haftalıgız suanda ama erken dogum riskim var belimde ki agrı nedeniyle bebişimde kasılmalar başlamıs ve rahme baskı yapmaya başlamıs. Rahim agzında acılma yok ama incelmiş dedi doktorum hemen yatırdı ve 2 gün hastanede kalmak zorunda kaldım. Erken dogum tehlikesine karsı ciger geliştirici igne falan vurdular. Neyseki şimdi evdeyim 1 hafta dinlenegim inşallah bir sorun cıkmakadan zamanımızı bekleyebiliriz😊
Abakliseher Kerimegeninannesi ben 35.hftadaym bnm kını 9 şubatta alacak nye 40 hftayı beklemıyonuz anne karnı gbi varmı
Kerimegeninannesi Abakliseher bilmiyorum canım doktorum 38 39 u beklerse 7 şubatta alırız demişti haftaya gidicem tekrr sorucam
Feslegen Zeynepmeyra Aslikannnn bizde 33. HAFTADAYIZ geçen hafta kontrolümüz vardı. Baş aşağı doğum pozisyonuna dönmüş. Şubat 20 doğum görünüyor nasip olursa ama bana daha erken olacak gibi geliyor. İkinci doğumum olacak ben 1.de çatı muayenesi olmadım. Hepimiz için hayırlısı olsun inşallah
Defne00Duru Bizim de 32+5 Şubat 21 de doluyor günümüz ama doktorum şubatın 12 sinden sonra alırız dedi yanı kabaca tarih olarak 12-18 Şubat arası dedi. İkinci doğumum ilk sezeryan dı Buda nasipse öyle olacak. Bekliyoruz hayırlısıyla gelsin inşallah bebecikler 👼🏻🤩🥰
Swraksya 33+6yım doktor şimdilik yüzde 70 normal doğum gözüküyor ama sonrasında ne olur bilemem dedi bizimki başından beri kafası aşağıda çok şükür hayırlsıı bakalım ama benim bebişin gelişimi önden gidiyor belki ocak sonunu da bulabilir 19 unda nst ye gircem bakalım heyecanla bekliyorum bu aralar da hastane çantamı hazırlıcam artık..
Deryakaya1802 Symaysf arkadaşım Doğum yaptı geçenlerde, kız 40.haftada sezaryen olmak zorunda kaldı suni sancı falan verdiler bi gram hissetmemiş açılma da olmamış haliyle 😀 Yalancı sancı da hiç yaşamamış sonumuz öyle olmasın 🤔
Symaysf Deryakaya1802 iyi düşünelim iyi olsun artık herşey Allah'tan kendiliğinden gelirde normal doğarsa ne ala he oldu da doğamadı dediğin gibi zaten alıyorlar öyle yadaboyle bı şekilde çıkacak ordan nasıl olacak ya olmazsa diye düşünürsek biz doguramayz bu çocukları okadar tasıdik bukadr emek verdik sonuna geldik artk biraz sabr çokça dua yapabliecegmz Allah hayrlı doğum nasip etsin hepimize 😊😊😚
Gulsensandik Zbyde Aminn🤲 inşallah canım rabbim hayırlı sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin hepimize ❤️☺️
Fikriyelker Şuan 31+3 üz ama her an kanamayla erken doğum riski var plesanta rahim ağzını kapattığı için mecburi sezeryan 37+ da alıncak kanama olmadan alalım diyorlar inşallah bekler
Deryakaya1802 Symaysf evet ben de akışına bıraktım her şeyi, bebeğim nasıl doğmak istiyorsa ona uyucam ☺️ Amin canım inşallah daha fazla endişe etmeden sağlıkla ve zamanında kucağımıza alırız cennet kokulularımızı 🙏🏼😘
Busravezeytin Baharayba 32. Haftada oldum. Hiçbirşey hissetmiyorsun zaten jel kullanarak yapıyorlar. Kendini kasma yeter. Daha önceden alttan muayene okduysan hiç korkma zaten farkı yok
Baharayba Busravezeytin yok hic olmadim alttan leki baktiktan sonra ne dediler size genelde 37.haftada yapiyolar diyolar sizon erken olmus
Busravezeytin Baharayba evet erken oldu çünkü bebek kanalda erken doğum riskim var malesef o yüzden açılma var mı diye bakmak zorunda kaldılar
ReyhanBozdemir Baharayba bizde 32 haftalık olduk 28 Şubat yada 1 Mart Doğum 😂 acaba çatı muayenesine ne zaman gittiniz kızlar ve 1 kere mi gidiliyor Cumartesi günü kontrolüm var