aslhnkrts9 Yusufayazin__annesi alır diye düşünüyorum fişini atmayın demişlerdi bize bi sorun olursa getirin demişlerdi iade alırlar
aslhnkrts9 Yusufayazin__annesi bende kaynanama güvenerek aldım onun markasız düdüklüsü vardı büyük boyu bimdekini görünce baya baktı inceledi bu güzelmiş alalım dedi ben marka olanlara bakmıştım baya pahalıydı çevir aç kapaklı olanlar
Smyykrc- Egerki bütçe sıkıntınız yoksa kesinlikle fissler alın arkanıza bakmayın ömürlük kullanırsınız. Ben o kadar çok memnunum ki hem zamandanda tasarruf oluyor, kendinize yapacağınız en büyük iyilik olur 😉
Yusufayazin__annesi Smyykrc- arkadaşımın eltisi 20 bine almış o gün söyledi fisslermis ama hem pratik pişirmedi o derece dedi
bahocum Yusufayazin__annesi bütçeniz varsa fissler. Gerçekten almadan önce abartıldığını düşünüyordum ama o kadar hızlı pişiriyor ki 🤌🏻🤌🏻 annem devyıllardır tefal’in clipso modelini kullanıyor o da çok memnun ben kendimi bildim bileli ondan alır. Ama bence fissler çok daha iyi
Baby_momy Yusufayazin__annesi bimden aldım bende 2li düdüklü Baya memnunum et tavuk bakliyat hepsini lokum gibi yapıyor
busesssssss Yusufayazin__annesi ya valla alacaksınız ömrünüz boyunca bir kere fisshler düdüklü alın ve rahat edin ceyizime almadıgıma cok pişman oldum arkadasımın annesi 10 15 yıldır kullanıyormus daha bir kere tık dememis tüm sebze yemekleri 3 dakika et yemekleri 10 dakika patlama derdi yok
Yusufayazin__annesi busesssssss biraz maliyetli canım eşim fiyatını gördü şaşırdı o kadar vermem dudukluye
Ozgednc Yusufayazin__annesi ben Bimde çalışıyorum belki bu zamana kadar 500 tane satmisimdir 1 kere iade geldi. Benimde normalde tefalin düduklusu var ama Berlin marka baya uygun olunca denemek için aldım tam 3 yıl oldu kullanali gayette memnunum. Ozamanlar ben 100 liraya almıştım galiba
Yusufayazin__annesi Ozgednc peki kararma ve oluyor mu tencereler de birde mesela kullandım ilk kulanimda patladi bim iade alıyor mu
Yazmelegi_ Yusufayazin__annesi benimki schafer çok memnunum 2 li almıştım hem düdüklü hem tencere var 2600 tl
lux38 Yazmelegi_ Schafer Compact olanı mi cnm ikili satılıyorms almayı düşünüyorum ben de ama memnun musun sen
Ozgednc Yusufayazin__annesi kararma gram olmadı. Bende olur sandimda bide sürekli makineye atıyorum. Aman patlamasin gözünü seveyim dur 😁 iade hakkın var canım 🌸
Yusufayazin__annesi Ozgednc tamam canim çok saol binde bir memnun kalmayan var galiba cunku çevremde çoğu iyi dedi bı kişi hariç 😁
Ozgednc Yusufayazin__annesi ya şimdi 700 liralık üründen 15 bin liralık ürün performansı beklersen memnun kalmazsın eğer ikisi aynı olsaydı fiyatları farklı olmazdı demi :))
melekck Bütçe ayırabilecekseniz tefal clipso precision patlamama garantisi var ve çok güzel pişiriyor