melekck Ozgednc ben 3 senedir kullanıyorum bir şey olmadı senin de bir şey olmaz kullan bence bizden değerli mi kız 😜
hanlnim Yusufayazin__annesi düdüklü tencerede fissler üstüne tanımıyorum gerçekten…. Durumunuz varsa eğer onu tercih etmenizi tavsiye ederim 👍🏻
Betul-97 Yusufayazin__annesi Fissler vitavit kullanıyorum çok memnunum biraz pahalı annem seneler önce almıştı 2500 gibi bir şeydi sanırım ama iyi ki almış
lux38 Yazmelegi_ Schafer Compact olanı mi cnm ikili satılıyorms almayı düşünüyorum ben de ama memnun musun sen
Yazmelegi_ lux38 canım o zamanlar aldığımda cok memnundum ama suan degilim tavsiye etmem. Alt kısımları açılmaya başladı yani kullandıkça boylr oluyor demekki. Schafer compact olandı
lux38 Yazmelegi_ bnde bunu sipariş verecektim şimdi şaştım kaldım ya Emsan alacaktm onda da pişman olan da çok