Nisaiste sizin konunuz mu başkasının mı bilemem kanama hakkında milyon konu gördüm bu platformda fakat kanama gördüğünüzde bu kabul edilebilir bir şey değildir her doktor söyler kanamanın miktarı, rengi fark etmeden olduğunda bir sağlık kuruluşuna gitmeniz gerekir diye. Kanama gördüğünüzde 1 damla mı 10 damla mı diye düşünüp buraya danışacağınıza kalkıp hastane yolunu tutmanız gerekir. Bu bebeğiniz için yapmanız gereken bir şey benim uydurduğum bir şey değil. Hiç bir şey olmayıp yerleşme kanaması olsa dahi görünmeniz gerekiyor çünkü sebebini buradaki kadınların söylemesiyle, deneyimiyle anlayamazsınız.