ateenmommy Diyorum ki kadın çocuğa babasını kötülüyor. Aradığı halde baban seni aramıyor diyor, çocukla konuşamadığı için tartıştıkları mesajları baban konuşmak istemiyor bak cevap bile vermedi diye çocuğa gösteriyor. Çocuk yanımıza gelince baba beni neden aramadın neden cevap yazmadın diye ağlıyor. Ne biliyorsun sen diyorlar. E adam yanımda arıyor, çocuk gelip bana anlatıyor nasıl bilemem kadın da telefonda söylüyor zaten diyorum kim bilir kadın ne çekti diyorlar. Çocuk ben gitmeyeceğim diye ağlıyor, verirken benim götürüp teslim etmemi istiyor. Benden ayrılmak istemiyor. Ama nasıl oluyorsa ben analık üvey anne oluyorum çocuğa eziyet ediyor oluyorum. Sığ evet çok sığ bakış açısı. Çocuğu annesi kendi verdi eşime “bak bakalım misafir gibi gelip gitmez de sende kalırsa o kadın nasıl kaçar, boşar seni” diyerek biri senin saçını başını yolardım yazmıştı çocuğumu almaya çalışsan, diyorum almaya çalışmadım kendi verdi yok diyor gebertirdim. Ne diyeyim ki dedim artık sadece sağlık postlarına tecrübeli olduğum konularda cevap veriyorum genelde.