ateenmommy Şükür çok daha iyi, olması gereken yere geldi plasenta. 37+5 oldum doğurdum doğuracağım artık.
Umarım görürler ve asla ama asla ihmale almazlar. Ben o gün gitmeseydim tedavi olmasaydım ne olurdu diye düşünüyorum hep çünkü ağrı dışında en ufak bir belirti tek damla kan yoktu.