Emlyemly 35+6 2 tur kordon dolanması var bu durum ekstra beni geriyor. 37 de kadar bekleyelim dedi doktor. Bakalım nasıl günler beni bekliyor.
trknnckrr Emlyemly ilk doğumunda 2 kez dolanmıştı. 41 i gördük sende mutlaka bekle derim. Doğumda da hiç öyle korkulduğu gibi olmadı
Hatice--- Cnnsss 36+4 olduk bizde çok az kaldı doğum şeklimiz belli sezaryen olduğu için asagi yukarı tahmin edebiliyorum olacakları ama yine de çok değişik duygular içerisindeyim
rabiss_34 33+2 olduk artık ağırlaştığı hissediyorum ev işlerini bile zor yapıyorum birde sabah uyanınca ellerim ayaklarım çok şişiyor
Hatice--- Elsa2019 spinal olacak galiba kızında da o şekilde olmuştu cuma günü randevum var gün verecek 💕