Cnnsss
35+3 ikinci gebeliğim ama ilkmiş gibi heyecanlıyım ve endişeliyim🥰😬🫣 aslında doğum vs açısından tecrübeli olduğum için ondan korkmuyorum da yeni hayatımdan biraz korkuyorum iki çocuklu olucaz artık çok tuhaf geliyor ve endişelerim hep ikisi arasındaki dengeyi sağlayabilir miyim yetişebilir miyim bunlarla alakalı ama alışıcaz bir şekilde😊🙏